poniedziałek, 6 lipca 2015

Work that TUMMY Girl!


Na pewno słyszeliście o tym, że jeżeli coś jest dobre, to po co to zmieniać?
Blogspot jest dobry. Na razie zostaję jednak tutaj. Wordpress? Może innym razem :)

A tymczasem....
Dziewczyny gotowe na lato? Bo to ciepło i ciepło. ..Brzuszek można pokazać :D
Ale trzeba go trochę poćwiczyć. Przynajmniej ja muszę :) 


Zasponsorujcie sobie porządną dawkę energii i ćwiczcie razem ze mną ^^

Ja mam zamiar do końca wakacji dorobić się kilku widocznych mięśni na brzuszku :D Nawet nie wierzę, że mam takie pragnienie, bo nigdy nie chciałam, żeby było widać u mnie ABSy itp. Z wiekiem chyba wszystko się zmienia :)

Dosyć pisania!
Więcej działania! 

Ja dzisiaj będę męczyć ciało 2 godziny, a Ty? :)







   


Wasze ulubione ćwiczenia na ABS to...? 

Kasia 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało..:) Wesprzyj Kropka^^