niedziela, 1 lutego 2015

Mniam...! Pancakes!!

Trochę mnie nie było.
Trochę popadłam w melancholię.
Wszystko przez tą pseudo zimę. Was też to wkurza? Niech pada, jak ma padać, albo niech w końcu będzie słonecznie. Pierwszy raz w życiu mam dosyć zimy...


Ale...
Żeby poprawić sobie nostalgiczny nastrój, odrobinę się zrelaksować i pamiętać, że właśnie robię masę :) , zebrała mnie ochota na pancake'y.

I to jakie!
Puszyste, mięciutkie, delikatne w smaku, prawie idealnie okrągłe^^
No cóż...Przepis dostałam od wujka z Australii, więc mogę mieć pewność, że wiedział co robi, kiedy pierwszy raz nam je przyrządził ^^


Jeżeli też macie kiepski nastrój, rzucilibyście się pod kołderkę i najchętniej zapomnieli o całym świecie-najpierw przygotujcie sobie masę na pancake'y, aby za godzinę, pod kołderką nie tylko leżeć, ale i delektować się mega pysznymi placuszkami z miodem i masełkiem :D

Omnomnom!!


...:::SKŁADNIKI:::...
  • szklanka mąki
  • 0,5łyżeczki proszku do pieczenia
  • 0,5 łyżeczki sody
  • 1 łyżka cukru
  • szczypta soli
  • szklanka maślanki/jogurtu naturalnego
  • 1 jajko
  • 3 łyżki rozpuszczonego, przestudzonego masła

Wszystkie suche składniki wymieszałam. W drugiej misce, ubiłam przez chwilę białko ze szczyptą soli. Dodałam resztą mokrych składników i ubijałam przez chwilę. Powoli dodawałam suche składniki :)

Ciasto należy odstawić na ok. godz. Możecie nawet zostawić na całą noc, żeby z rana usmażyć rarytasy na śniadanie :)

I już ^^

No jeszcze smażenie, ale...Najlepsze i tak jest wgryzanie się w placki podane z masełkiem, miodem i borówkami^^ Mrożone, bo mrożone, ale jak ładnie wypuszczają sok przy gorących pancakes'ach ^^


Idealne rozpoczęcie dnia, albo nawet i drugie danie :) Na noc, nie polecam, bo są naprawdę syte :)

Smacznego ^^


A następnym przepisem będą, znowu bardzo amerykańskie....

Donuty ^^ ale pieczone :)






5 komentarzy:

  1. pancakesy zawsze dobre na melancholię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak^^ Najlepiej z ogromną ilością miodu i masełka ^^

      Usuń
  2. This post is invaluable. Where can I find out more?



    my weblog; http://www.elektromartinex.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I don't know who you are but certainly you're going to a famous blogger if you aren't already
    ;) Cheers!

    my blog post :: www

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine.

    Please let me know where you got your theme. Many thanks

    Check out my webpage - biustonosz

    OdpowiedzUsuń

Śmiało..:) Wesprzyj Kropka^^