środa, 14 stycznia 2015

Szybka i odchudzona pasta jajeczna.

Dzisiaj będzie bez zbędnej przemowy, która opowiadałaby o moich przemyśleniach, albo o dniu spędzonym na zabawie z Antkiem itp. bo nie za bardzo mam czas.
Muszę uszykować materiały z angielskiego dla maluchów, w między czasie bawić się z nieśpiącym (już) Antkiem, bo postanowił sobie późną drzemkę uciąć i jakiś czas temu się zbudził...
Także ekspresem:
Dzisiejszy dzień był naprawdę miły^^

No cóż...Jednak bez wstępu się nie obyło :)


A jeżeli należycie do szczęśliwców, którzy wiecznie nie mają na nic czasu, a i chętnie zjedliby dobre śniadanko składające się nie tylko z kanapki, szynki i sera, albo płatków z mlekiem....i żeby było dietetycznie....

To koniecznie zapiszcie sobie ten przepis na szybko, prostą, smaczną i myślę, że dla wielu najważniejsze, dietetyczną pastę jajeczną, która wystarcza na porządne pokrycie 4 kanapek :)

Jest jakaś osobą, która tak owej pasty nie lubi??

...:::Składniki:::...
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • łyżka musztardy
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól
  • pieprz
  • jakaś zieleninka :) u mnie była to natka pietruszki i oregano

Jajeczka traktujecie widelcem, tzn. ładnie je rozdrabniacie w miseczce :)
W osobnej, mieszacie musztardę, jogurt i przyprawy.
Ja dodałam tylko łyżeczkę musztardy i 2 łyżeczki jogurtu, bo nie wiedziałam, co mi z tego wyjdzie, ale Wy kombinujcie ze smakami, bo kuchnia to komnata tajemniczych smaków ;)

Zostaje tylko wszystko zmieszać, odstawić do lodówki, najlepiej na noc, a rano wysmarować kanapeczki :D

Pyszne, proste, odchudzone ;)

Smacznego :)

2 komentarze:

  1. No i na pewno skorzystam! Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D I gitarra ^^ Warto pozmieniać składniki (oczywiście na dietetyczne), bo zawsze może coś ciekawszego wyjść ;)

      Usuń

Śmiało..:) Wesprzyj Kropka^^